ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πολιτική επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Πρωταρχικός μας στόχος είναι όλοι οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές τους.

Εάν παρόλα αυτά κάποιος πελάτης μας επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.  

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται με οποιοδήποτε προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας. Επίσης δίνεται η δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε προϊόν του ηλεκτρονικού καταστήματος, γυναικείο ή αντρικό.

Συγκεκριμένα, εάν χρειαστεί να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας για την διαδικασία. Αυτό μπορείτε να το κάνετε τηλεφωνικώς ή ηλεκτρονικά στο info@lilalokids.gr. Θα σας ειδοποιήσουμε με e-mail για την επιστροφή σας, μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε το προϊόν που επιστράφηκε.

Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα και να μην έχουν υποστεί ζημιά. Το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή θα πρέπει να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). 

Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.

Ο πελάτης ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, τα οποία έχουν εξατομικευτεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τον ίδιο τον πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν.

Δεν γίνονται δεκτά σφραγισμένα προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, όπως εσώρουχα τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Τα μαγιό για να γίνονται δεκτά κατά την επιστροφή τους ,πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί πάνω από ρούχο. Σε αντίθετη περίπτωση και για λόγους υγιεινής ,δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημιά, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες, κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα και τα λοιπά αξεσουάρ του (dustbags, κρεμάστρες, θήκες κλπ).

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημά μας υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. 

Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. 

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο κατάστημα από την συνεργαζόμενη courier.

Θέλοντας να μείνετε 100% ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, είμαστε κοντά σας καθημερινά για να σας απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα που θα θέλατε να επιστρέψετε. Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο: 2641054054 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά στο info@lilalokids.gr


ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ 

Εάν αντικαταστήσετε το προϊόν που επιστρέφετε με άλλο μέγεθος ή με άλλο προϊόν, τα μεταφορικά  για την πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. (Δεν ισχύει για αποστολές σε Κύπρο και εξωτερικό). Προϋπόθεση για να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα στην πρώτη αλλαγή, έιναι η επιστροφή να πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών : ΑCS COURIER.

Από την δεύτερη αλλαγή και μετά, ο πελάτης χρεώνεται με το ποσό των 4,90€. (2,00€ έξοδα αποστολής + 2,00€ έξοδα επιστροφής + 0,90 για την αντικαταβολή του ποσού).

Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς.

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

 Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. 

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, ή ότι παρουσιάζει κάποιο ουσιώδες ελάττωμα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

Ωστόσο, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το κατάστημα θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν παραδίδοντας το στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στο σπίτι σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε διόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του με κάποιο άλλο προϊόν.


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εάν ο πελάτης δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από την παραγγελία του έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το  προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής) και να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που έχει καταβάλλει,μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Το κατάστημα επιστρέφει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προιόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίοδο εκπτώσεων, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή με την οποία αγοράστηκε το προϊόν. Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα κι όχι για τα φυσικά καταστήματα.

Στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση  πρέπει να αναφέρει τα εξής  :

  • IBAN
  • Την τράπεζα στην οποία αντιστοιχεί (π.χ. EUROBANK, PEIRAIUS, κ.τ.λ.)
  • Το όνομα του δικαιούχου

Αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων  στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η πιστωτική κάρτα, πρέπει να αναφέρει απλώς ότι επιθυμεί επιστροφή χρημάτων.


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Τα LILALOKIDS διατηρούν το δικαίωμα να καταργήσουν ή να τροποποιήσουν την πολιτική επιστροφών τους, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό τους.